بهترین قاب برای گوشی آیفون

اگر قصد خرید بهترین قاب برای گوشی آیفون را دارید هم می توانید به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین از فروشگاه ghab.ir خرید نمایید. این فروشگاه دارای بیش از 1000 قاب مختلف برای انواع گوشی موبایل در زمینه فروش جزئی و فروش عمده فعالیت دارد. با خرید قاب، گوشی آیفون را در برابر خط و خش و شکستگی و… محافظت کنید.

  • قاب PC شفاف Eason Case

بهترین قاب های ایفون

قاب PC شفاف Eason Case از سری قاب های شیک و با کیفیت است. قسمت لنز کاور قابلیت استند شدن دارد و می توان هنگام تماشا فیلم و ویدیو و… آن را باز کرد و گوشی را به صورت افقی بر روی میز یا سطوح صاف دیگر قرار داد. همچنین همراه با این قاب شفاف به تعداد دوربین های گوشی آیفون، محافظ لنز نیز ارائه شده است تا در صورت علاقه آنها را بر روی دوربین بچسبانید و از خراشیده شدن آنها جلوگیری می کند.

  • قاب آیفون Spigen NO.338 New Ultra Hybrid Magfit

نازک ترین قاب آیفون

این مدل قاب محصولی از برند اسپیگن است که از جمله ویژگی های برتر آن می توان به پشتیبانی از شارژر بی سیم مگ سیف اشاره نمود. آهنربایی که در پشت این مدل از قاب تعبیه شده قطر مناسبی داشته و در یک لایه محافظ تعبیه شده که نه به بدنه گوشی و نه شارژر آسیبی وارد نخواهد کرد. این قاب بدنه منعطفی دارد و تمامی شیارهای آن در قسمت پورت شارژ، اسپیکر و… به گونه ای برش خورده است که استفاده از گوشی موبایل آسان باشد.

  • قاب ضد ضربه اورجینال MKUIONGH

بهترین قاب گوشی برای ایفون ۱۳ پرو مکس

یکی دیگر از بهترین قاب برای گوشی آیفون، قاب ضد ضربه اورجینال MKUIONGH می باشد که به علت طراحی پشت بدنه در دسته بندی قاب مگ سیف آیفون قرار می گیرد. این محصول دارای رنگ بندی جذاب بوده و سلیقه های مختلف را پوشش می دهد. طراحی این قاب به صورت فانتزی می باشد.

  • قاب اورجینال My Case Q.Series

بهترین قاب گوشی آیفون ۱۴ پرو مکس

قاب های مای کیس با طراحی مینیمال و در عین حال زیبایی که دارد و موجود بودن آنها در رنگ بندی متنوع سبب شده که سلیقه طیف وسیعی از کاربران را پوشش دهد. لنزهای گوشی نیز دارای محافظ است تا از آسیب های وارده احتمالی به قسمت لنز جلوگیری شود.

این نوشته در مجله ارسال شده است. این لینک مستقیم به این نوشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *